close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול מאורגן לשומרי מסורת- מה הרבותא?

מערכת שורשיט אלול, תשעה03/09/2015

כמו כל שומרי המצוות, גם אתם מבקשים בוודאי לצאת לטיול לחו"ל שיאפשר לכם מזון כשר, שמירת שבת, וסיורים באתרים ובאטרקציות שיש להם קשר ליהדות ולהיסטוריה שלה

תגיות:
צילום: האתר dreamstime.com

כמו כל שומרי המצוות, גם אתם מבקשים בוודאי לצאת לטיול לחו"ל שיאפשר לכם מזון כשר, שמירת שבת, וסיורים באתרים ובאטרקציות שיש להם קשר ליהדות ולהיסטוריה שלה.

כשאתם מטיילים באופן עצמאי, לא תמיד יהיה לכם קל להשיג את התנאים שיאפשרו לכם לשמור מצוות בקלות גם בחו"ל, מבלי שתצטרכו להצטייד בקרקרים ובקופסאות שימורים מהבית.

כאן באה לרשותכם חברת הנסיעות שמציעה טיולים מאורגנים למקומות שונים בעולם, שמיועדים במיוחד לשומרי מסורת. חברת הטיולים תארגן עבורכם לא

צילום: האתר dreamstime.com
רק את הטיסות, הלינות ואמצעי התחבורה, אלא תדאג גם למזון כשר במהלך כל הטיול, תאפשר לכם לשמור שבת, ליהנות מסעודת שבת ואם זה אפשרי, גם מתפילה משותפת בבית הכנסת הקרוב למלון. זאת ועוד, במסגרת קבוצה מאורגנת, תזכו לטייל עם אנשים שהם כמוכם, שומרי מצוות, ולקבל הדרכה ממדריך שמתאים לאופייה המיוחד של הקבוצה ומקפיד לסייר אתכם באתרים משמעותיים ליהדות ביעד אליו אתם נוסעים.

הנה דוגמאות לשני טיולים מאורגנים לשומרי מסורת, כשכול טיול מתקיים בחבל ארץ שונה לגמרי, האחד באירופה הקרובה יחסית והשני באסיה הרחוקה.

שייט נהרות על נהר הריין

בין הרים ובין דשאים מתפתל לו נהר הריין לאורך מאות קילומטרים מפסגות האלפים המושלגות בדרום שוויץ ועד לים הצפוני בהולנד, שם הוא נשפך לים. בדרך עובר הנהר דרך טירות קסומות, קתדראלות מדהימות, כפרים ציוריים ונופים עמוסי כרמים וכרי דשא שמשתרעים מתחת לצוקים רמים.

זה באשר לנוף... ומה באשר לנקודה היהודית? ובכן, חבל הריין בגרמניה הוא בעצם ערש יהדות אשכנז. זהו המקום בו התפתחו לפני יותר מאלף שנים מרכזי התורה שהשפיעו על יהדות אירופה כולה, כמו הקהילות העתיקות בשפייר (שפירא), וורמס (וורמייזא), ומיינץ (מגנצא).

השייט בספינת הנהר מציע לכם דרך נוחה ומופלאה לחוות גם את הנופים הקסומים לאורך הנהר וגם דרך מרתקת ללמוד על מקורות היהדות שמשפיעה עלינו עד היום.

מדובר בשייט בספינה שהיא בעצם מלון כשר שצף על פני המים ומותאם במיוחד לשומרי מסורת. כלומר, הספינה לא מפליגה בשבת והאוכל המוגש בה הוא כשר.

הספינה מפנקת ומעניקה נוחיות מרבית עם חדרים ממוזגים, שירותים ומקלחת צמודים וכמובן צוות אדיב ומקצועי. ואל תדאגו, לא תישארו כל הימים רק על הספינה. בכול יום תרדו מהספינה כדי לסייר בנמלי העגינה.

טיול ברחבי סין הקיסרית

אתם מוזמנים להצטרף לטיול מאורגן לסין הקיסרית, שמציע טיול באווירה ובהווי דתיים. הסיור כולל, בין השאר, את הונג קונג, מקאו, טרסות אורז, שנגחאי, בייג'ין ועוד.

בסין, להבדיל מאירופה, קשה יותר למצוא אתרים עם ניחוח של עבר יהודי, ובכול זאת בשנגחאי תוכלו לבקר ברובע היהודי (לשעבר). באזור זה, בתוך פארק ירוק תתפלאו לגלות אנדרטה שמספרת בעברית את סיפורם של היהודים. במקום גם מוזיאון יהודי שהוקם במבנה ששימש בעבר כבית כנסת.

במהלך הטיול תחוו חוויות שונות, מגוונות וייחודיות שאפשר לפגוש רק בסין, כמו שייט בספינת סמפן, צפייה בדיג שמתבצע בעזרת קורמורנים, ביקור בטרסות אורז, סיור בכפרים מקומיים ברכבים חשמליים, מופעים מרהיבים, כולל מופע מזרקות, מופע אקרובטי ומופעי פולקלור ועוד.

במהלך הטיול מובטח לכם אוכל כשר ושמירת שבת. לדוגמה, ביום שישי יוקדש זמן להכנות לשבת, תפילה וארוחה משותפת בבית חב"ד המקומי. ובשבת – בתום התפילה ייערך סיור רגלי בסמוך למלון, תפילת מנחה ומנוחה.

מוגש באמצעות חברת אופקים טורס המציעה טיולים לשומרי מסורת.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה